Opdateret: 12. November 2024
1.1 Nærværende abonnementsbetingelser gælder, sammen VeteranPostens almindelige handelsbetingelser, for alle abonnementsaftaler indgået mellem kunden (herefter benævnt dig) og VeteranPosten ApS - CVR: 45113299
1.2 Betingelserne kan kun fraviges, hvis det er eksplicit skriftligt aftalt mellem dig og VeteranPosten ApS mærket Betingelsesfravigelser.
2.1 Når du indgår en Abonnementsaftale med VeteranPosten ApS, tegner du et løbende abonnement, der fortsætter, indtil det bliver opsagt af dig i overensstemmelse med abonnementsbetingelsernes punkt 8. Opsigelse og ophør
2.2 Ved udløb af en abonnementsperiode forlænges abonnementet automatisk med en ny abonnementsperiode af en tidsmæssig længde svarende til den foregående abonnementsperiode.
3.1 Du kan via VeteranPosten.dk indgå aftale med VeteranPosten ApS om køb af abonnement på magasinet VeteranPosten ("Abonnementsaftale").
3.2 Ved indgåelse af en Abonnementsaftale med VeteranPosten, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Du bør gemme denne e-mail, da ordrebekræftelsen fungerer som bevis for dit køb.
3.3 Abonnementsaftaler indgås på dansk og er underlagt dansk ret.
4.1 Ved betaling har du p.t. kun mulighed for at lave en bankoverførsel, enten selv, eller via NemBetaling der er med mailen med faktura.
4.2 Betaling for en indgået abonnementsaftale sker forud for hver abonnementsperiode, der løber over 3, 6 eller 12 måneder ad gangen.
4.3 Hvis du indgår Abonnementsaftale med VeteranPosten vedrørende et eller flere magasiner til en rabat-pris (f.eks. Introrabat), gælder rabatprisen alene i den oplyste periode. Herefter fortsætter Abonnementsaftalen til de til enhver tid gældende normale abonnementspriser.
4.4 Ved indgåelse af abonnementsaftale medfølger gratis adgang til tjenesten ”Annoncering – Light” til en værdi af 20,- inkl. Moms pr. måned. Denne tjeneste kan tilgås gratis i hele abonnementsperioden og udløber samtidig med abonnementsperioden. Værdien af adgangen til tjenesten ”Annoncering – Light” kan ikke veksles til kontanter, ombyttes til andre varer eller tjenester, fratrækkes abonnementsprisen eller på anden vis refunderes.
5.1 VeteranPosten magasiner leveres til den leveringsadresse, som du oplyser i forbindelse med indgåelse af Abonnementsaftalen. For ændring af leveringsadresse henvises til punkt 10. Ændring af dine kontaktoplysninger.
5.2 VeteranPosten distribueres af DAO. VeteranPosten afholder omkostningerne forbundet med leveringen.
5.3 Det er dit ansvar og pligt, hurtigst muligt og senest 3 dage efter udgivelsesdatoen på et givent magasin, at melde såfremt det pågældende magasin ikke er blevet leveret. Manglende levering meldes til info@VeteranPosten.dk med emnet ”Manglende bladleverance” samt angivelse af dit abonnementsnummer og din leveringsadresse. Så kontakter vi DAO, der redegør for at aflevering har fundet sted eller alternativt leverer et nyt magasin til dig.
5.4 VeteranPosten leveres ikke til udlandet.
6.1 Det er ikke muligt at ændre en allerede indgået Abonnementsaftale. Hvis du ønsker at ændre en indgået Abonnementsaftale, skal du hurtigst muligt kontakte VeteranPosten ApS for at annullere din ordre, se punkt 7. Fortrydelsesret.
7.1 Du kan fortryde dit køb af abonnement på VeteranPosten. Fortrydelsesfristen udløber 7 dage efter den dato, du har indgået Abonnementsaftalen med VeteranPosten ApS.
7.2 Hvis du benytter dig af sin fortrydelsesret, refunderer VeteranPosten ApS din indbetaling fratrukket evt. administrationsomkostninger. Tilbagebetalingen vil ske uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor VeteranPosten har modtaget din meddelelse om, at du vil fortryde den indgåede Abonnementsaftale.
7.3 Fortrydelsesretten gøres gældende ved at kontakte info@VeteranPosten.dk med emnet ”Fortrydelsesret” samt angivelse af dit abonnementsnummer, dine kontaktoplysninger samt det kontonummer du ønsker at få refunderingen overført til. Vær opmærksom på at det er dit ansvar at sikre, at alle de fremsendte oplysninger er korrekte. VeteranPosten ApS fraskriver sig ethvert ansvar for refundering til forkert konto baseret på forkerte fremsendte oplysninger.
7.4 Har du modtaget første magasin i din betalingsperiode eller er det første magasin allerede på vej til din adresse, så træder din opsigelse i kraft, når din abonnementsperiode udløber.
8.1 Du kan til enhver tid opsige dit abonnement med minimum 1 måneds varsel til udgangen af en Abonnementsperiode.
8.2 Opsigelse af din Abonnementsaftale skal ske ved kontakt til VeteranPosten ApS via e-mailadressen Info@VeteranPosten.dk Manglende betaling eller nægtet modtagelse af dit magasin betragtes ikke som opsigelse.
8.3 Gaveabonnementer udløber automatisk ved udløbet af den betalte abonnementsperiode.
8.4 VeteranPosten ApS fraskriver sig ethvert ansvar, der måtte være forbundet med udefrakommende forhold, der forhindrer VeteranPosten ApS i at opfylde den indgåede abonnementsaftale. Der henvises til Betingelsernes punkt 12 vedrørende VeteranPosten ApS's generelle ansvarsfraskrivelse.
8.5 Hvis VeteranPosten ikke længere er tilgængeligt på markedet eller på anden vis ikke længere er mulig for VeteranPosten ApS at levere til dig, ophører abonnementet automatisk. Ophører din abonnementsaftale før slutningen af en abonnementsperiode, modtager du en forholdsmæssig tilbagebetaling, såfremt årsagen ligger ved VeteranPosten ApS.
VeteranPosten ApS forbeholder sig retten til at ændre gældende abonnementsbetingelser, herunder men ikke begrænset til priser, gebyrer og antal udgivelser pr. abonnementsperiode, med virkning fra den næstfølgende abonnementsperiode. Eventuelle vilkårsændringer vil ske med rimeligt varsel via e-mail.
10.1 Ved indgåelse af Abonnementsaftale med VeteranPosten ApS vil du blive bedt om at oprette dig med angivelse af navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, samt en adgangskode til at få adgang til medlemssiderne på VeteranPosten.dk. Det er dit ansvar at sikre, at dine kontaktoplysninger er korrekt udfyldt, idet VeteranPosten ApS sender de aftalte magasiner til den oplyste adresse og vigtige meddelelser om abonnementsændringer og abonnementsfornyelse til den oplyste e-mailadresse.
10.2 Ændringer i dine kontaktoplysninger, herunder e-mailadresse og fysiske adresse, skal oplyses til VeteranPosten ApS hurtigst muligt og med minimum 1 måneds varsel. Det er dit ansvar at sikre, at dine kontaktoplysninger er ajourført. VeteranPosten ApS fraskriver sig ethvert ansvar forbundet med ikke-fremkomne magasiner eller ikke-modtagne e-mails om vigtige ændringer, forårsaget af din manglende eller for sene ajourføring af kontaktoplysninger.
Se vores Privatlivspolitik
12.1 Generelle oplysninger og informationer på VeteranPosten.dk samt i VeteranPosten magasiner må ikke bruges i stedet for egentlig professionel rådgivning. Hverken denne tjeneste, vores forfattere eller andre bidragsydere til generelt materiale på VeteranPosten.dk kan gøres ansvarlige for eventuelle konsekvenser af anvendelsen af generelle oplysninger og informationer, herunder afledte krav og konsekvenstab, medmindre andet følger af dansk rets ufravigelige regler.
12.2 VeteranPosten ApS er uden ansvar for forhold, der ligger uden for VeteranPosten ApS's kontrol.
Alle rettigheder til indhold i magasinet VeteranPosten og på VeteranPosten.dk tilhører VeteranPosten ApS eller vores samarbejdspartnere og må ikke kopieres, sælges, distribueres eller på anden vis gengives uden forudgående indhentelse af skriftlig tilladelse.
Såfremt en tvist ikke kan løses parterne imellem, kan der indgives en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: Info@VeteranPosten.dk.
Du kan kontakte kundeservice via e-mail på Info@VeteranPosten.dk alle ugens dage eller via telefon 93 94 20 06 indenfor vores telefontid der er alle hverdage 10:00 – 12:00