MGBGT den med tag. Med en meget speciel gul farve som virkelig tager sig ud i solen. Den kører og starter som den skal, dobbelte SU karburatorer som den er født med. 1,8 motor som får den ud ad landevejen med en fart som nemt følger dagens trafik. Interiør er nydeligt, alt virker, dog er der ingen radio. Se billeder, der er ikke så meget at sige, hvis ikke den kan sælge sig selv, er der ikke noget som kan, og den sælges kun fordi jeg har besvær med at komme ind og ud af den. Kan evt byttes med en Harley, ikke Sportster. Besked ved tlf venligst, tak.
Kontakt Sælger: