Handelsbetingelser

Aftaleindgåelse og kontaktinformation:

Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler, der indgås mellem VeteranPosten ApS (herefter omtalt som ”VeteranPosten”) og dig som kunde i relation til køb af abonnement på VeteranPosten.dk.
Disse handelsbetingelser gælder alene, hvis du køber abonnementet som privat forbruger og ikke som erhvervsdrivende.

VeteranPosten vil være aftalepart for købet, og vores kontaktinformationer er følgende:

VeteranPosten ApS
CVR-nummer: 45113299

Sønderkær 236
DK-7190 Billund

Telefon: 93 94 20 06 : Åben alle hverdage kl. 10:00-12:00
E-mail: Info@VeteranPosten.dk

Køb af abonnement anses for bindende fra din bekræftelse af køb af abonnementet.
VeteranPosten anbefaler derfor, at du læser handelsbetingelserne grundigt igennem, inden du indgår en aftale om køb af et abonnement.
Handelsbetingelserne vil ligeledes blive fremsendt på mail ved indgåelse af aftale om køb.

Abonnementer: Alle abonnementer er gældende i 12 måneder og følger kalenderåret. Abonnement kan tegnes på ethvert givet tidspunkt, og vil da løbe et år frem, og dække 12 udgivelser.

Et abonnement betales online her på siden, med en af de tilgængelige betalingsmetoder.
Ved bestilling skal du oplyse navn, evt. firmanavn, adresse, email-adresse og telefonnummer.
Hvis du ikke er logget ind, oprettes en profil, og du skal vælge en adgangskode.

Prisen for print-abonnementer er inkl. forsendelse i Danmark. For levering på adresse i udlandet, kontakt os for pris, da den afhænger af portoen for forsendelse til det givne land.
Samtlige priser er angivet i DKK inkl. moms for blad abonnement, og ekskl. moms for forhandleraftaler.

Har du ikke modtaget VeteranPosten:
VeteranPosten omdeles af DAO. Hvis du ikke modtager VeteranPosten eller er bladet ikke bliver leveret korrekt, skal du derfor kontakte DAOs kundeservice direkte på tlf.: 44 51 75 70 eller sende en email: kvalitetabo@dao.as (For hurtigst mulig genlevering, oplys navn og leveringsadresse og at det drejer sig om VeteranPosten.)

Adresseændring til levering af VeteranPosten:
Du kan ændre din adresse her på siden ved at logge ind, og vælge profil.
Alternativt kan du kontakte os på Info@VeteranPosten.dk eller ringe.

Opsigelse af abonnement
Abonnement på VeteranPosten er løbende, og fortsætter indtil det opsiges. Der betales forud for den aftalte periode. Ved udløb af periode udsendes opkrævning for den kommende periode.
Hvis du ønsker at afbryde dit abonnement, skal du kontakte: Info@VeteranPosten.dk. Opgiv venligst abonnementsnummer.
Abonnementet kan skriftligt opsiges til den 1. i en måned med 3 måneders varsel. Opsigelse pr. 1. januar skal således ske senest 30. september i året forud.

Fortrydelsesret: For abonnementer er der som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret. Det betyder, at du inden for 14 dage fra første modtagelse af VeteranPosten har ret til at fortryde købet. Hvis fristen udløber på en helligdag, i weekenden eller lignende, kan du vente til den følgende hverdag.
Ved fortrydelse skal bladet returneres i ubrudt folie.

Brugsret:
Alt materiale på VeteranPosten.dk og i de trykte magasiner er ophavsretligt beskyttet. Køb af bladet (fysisk eller digitalt) giver alene ret til eget brug at læse og printe artikler.
Bladet må således ikke cirkuleres, fotokopieres eller fotografderes med det formå at dele det fysisk eller digitalt på f.eks. Facebook eller lignende platform.

Nyhedsbrev

Vi sender ikke spam, og deler ikke din e-mail adresse med andre.
Der kommer kun info om bladet, hjemmesiden og måske en lækker veteran.
Du kan altid framelde dig igen på linket nederst i mailen.