jeg sætter denne volvo til salg ,grundet sygdom.
Den starter og køre, den er importeret af frank vognmand fra Nordjylland.. Den er med tip og dette vælger man selv, jeg har en tank der kan medfølge, hvis man vil lave den, som min plan, tankbilen fra brødrene fra torndal. Der medfølger diverse reservedele, såsom ekstra sæder, ruder,, som også de runde i huset, helt ny himmel osv, spørg gerne for flere oplysninger og flere billeder kan sendes.,
Kontakt Sælger: